niedziela, 20 września 2015

DEKALOG ZDROWEGO ODŻYWIANIA!



Hej, dzisiaj mam dla Was 10 zasad, które trzeba przestrzegać, aby zacząć zdrowo się odżywiać. 

1. ŚNIADANIE- najważniejszy posiłek w ciągu dnia!
Gdy już rano wstaniesz, pamiętaj że zanim wyjdziesz z domu MUSISZ zjeść śniadanie!

2. NIE STOSUJ GŁODÓWEK!
Pamiętaj, że twoje mięśnie potrzebują energii. A ty musisz je im dostarczać!

3. PIJ WODĘ!
Pamiętaj 4- 5 szklanek dziennie! Woda to życie!

4. DRUGIE ŚNIADANIE I PODWIECZOREK!
Te dwa małe, dodatkowe posiłki w ciągu dnia pomogą wytrwać Ci pomiędzy daniami głównymi  i utrzymują przemianę materii na stałym poziomie.

5. PIJ MLEKO- BĘDZIESZ SZCZUPŁA!
O tym zrobię osobny post. Ale uwierz na słowo! ;)

6. NIE JEDZ CUKRU!
Albo chociaż ogranicz!, nie słódź herbaty, zamień słodycze na owoce!

7. NIE CHODŹ NA ZAKUPY Z PUSTYM ŻOŁĄDKIEM!
Wiadomo jak to się skończy- pustym portfelem i pełnym brzuchem.

8. JEDZ POWOLI!
Dzięki temu zjesz mniej.

9. NIE SÓL!
Sól zatrzymuje wodę w organizmie, czyli więcej kilogramów murowanych!

10. WYLUZUJ!
Nie katuj się na okrągło! Pozwól sobie raz na jakiś czas na małą przyjemność. Zgrabna sylwetka nie ma kojarzyć się ciągłym odmawianiem!

Podobało się? Zostaw komentarz! Będzie mi bardzo milo! ;)
Papa.

11 komentarzy:

  1. Świetny blog z przepisami!
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie z czym mam problem to sól. Kocham dobrze posolone potrawy. Wszystkiego innego się stosuję. Codziennie na śniadanko szamię mleko+kasza manna/owsianka/płatki kukurydziane.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To postaraj się chociaż troszkę ograniczyć! Ale i tak bardzo się cieszę, że ludzie są coraz bardzie świadomi, że zdrowe odżywianie jest potrzebne! ;)

      Usuń
  3. Wow, świetne rady. Takie nie "oklepane". Bardzo fajny post. :)
    Zaobserwowałaś mojego bloga i prosiłaś o rewanż, ale z tego co widzę nie masz tu tej opcji. Jak mam więc to zrobić? :c

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://support.google.com/blogger/answer/104226?hl=pl Tutaj masz wszytko napisane jak. ;)

      Usuń
  4. rady świetne i staram się do nich stosować;)

    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mleku nie słyszałam, czekam na osobny post haha

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się pojawi, czekaj cierpliwie. ;)

      Usuń
  6. ja niestety nie mam czasu na śniadanie
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html#comment-form ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj będę zaglądała na Twojego bloga. Posty wydają się bardzo ciekawe. Ja też prywatnie, mam wiele wspólnego z tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tego bloga- podziel się nimi! ;-)